Ke konzumnímu způsobu života neodmyslitelně patří propagace formou reklamy (advertisment, zkráceně ad).
V US jsou poměrně běžné tzv. srovnávací reklamy, které si v USA neberou servítky a berou si konkurenční výrobek na mušku dost natvrdo, nemusejí totiž používat berličku „obyčejný prací prášek“ a rovnou mohou jmenovat konkurenta. Jinak se jedná o stejný výplach, jako u nás.
Reklamní bloky v televizi jsou častější, ale kratší. Ve dvacetiminutových Simpsonových je uprostřed reklamní blok, ale dostalo mě, že druhý blok je mezi koncem dílu a závěrečnými titulky.
Střídají se klasické reklamy a upoutávky na nadcházející pořady. V South Parku byl reklamní blok každých 4-5 minut o délce cca 2 minut. Čas od času jednu reklamu utli v půlce a začali vysílat upoutávku.
Reklamí bloky v epizodě seriálu Futurama: 21:09 - 21:14, 11 reklam + 21:21 - 21:24, 8 reklam